headerphoto

sawi dalam kolam

mesti tak pernah jumpa kan?
haa... kat rumah saya je ada...

hehehe... 
gambar ni saya ambil selepas hujan lebat...
masa ni masih gerimis... 
sebahagian pasu pokok memang bertakung air kerana hujan sangat lebat...

memang sudah kebiasaan saya...
selepas hujan lebat... bila hujan dah agak teduh dan tinggal gerimis...
saya akan keluar 'check' pokok dilaman...
kalau ada pasu yg bertakung... saya tolong buangkan... :)

4 sahabat taman beri pendapat ...:

Ibu Qistina said...

Sama mcm saya....cuma saya tomato dalam kolam. keke...

JaSSNaNi said...

aah.. betul tu.. mmg tak penah jumpa.. ingatkan teknik baru tadi.. heheheh

hitomi lavender said...

Hehe.hebt.sawi dalam kolam..ni baru nmpak ni eja maria. :)

ejaMaria said...

JaSSNaNi & hitomi :-

hehehe... gurau la... dah hujan lebat sangat masa hari tu... tengok dari dalam rumah... kesian je rasa... sbb tu bila teduh sikit cepat-cepat keluar rumah... snap gambar... buang air yg terlebih... lepas tu hujan balik...

Post a Comment