headerphoto

kutip-kutip

hasil kelmarin... ;p

 terung dapat sebiji je...
buah pertama kacang botor untuk tanaman kali ini... ;)

ini kesukaan Luqman... ;)

6 sahabat taman beri pendapat ...:

GO GREEN said...

hm..habis dah benih winged bean nih..satu pun x hidup.huargh!!

ejaMaria said...

kita ada sebiji kat pokok yg terlepas pandang + dah keras - jadi kita nak biar dia kering... nanti kalau dah kering kita pos kat awak benih dia... benih baru biasanya senang hidup... nak?

GO GREEN said...

nak aja...makacih!

akira said...

salam...kalu tak keberatan...saya nak beli benih bru kacg botor dr eja sebb saya ni dh berpeket bli dr pasaray dr blog tnm sendiri.....masih tak pernah bertunas......putus asa...tp mmg favarote.........boleh tak? boleh la yer....email saya Akiraakish@yahoo.com

ejaMaria said...

akira : nanti bila benih dah ada yg cukup tua saya pos untuk awak ya... nnt saya email balik untuk alamat ya... :)

akira said...

tq eja....

Post a Comment