headerphoto

terung


dah ada hasil...
lepas ni kena tambah lagi stok pokok terung... 
buat masa ni ada 3 pokok sahaja... bila berbuah keluar sebiji-sebiji...
kecik hati nak di masak - dah ada sebiji je... masuk dalam kari molek la... 
nak buat masak sambal... alahai... sebijik... hihihi ;p

apa pun... syukur... dapat juga merasa... terung tanam sendiri...

4 sahabat taman beri pendapat ...:

ummuaidan said...

eja pokok nie dah besar rendang ker belum? mungkin kecik lg kot kalau keluar sebiji2..yg kat umah sy tuh sepokok jer..dlm setahun lebih usia..byk buah kuar sampai tak lara nak makan yg cuma guna 5 biji seminggu..hehe

ejaMaria said...

iya kot... pokok ni muda lagi - baru 3 bulan... :)

baguznet said...

Tunggu dia cukup dewasa... tak larat nak habiskan nanti :D

p/s: teruja pulak nak tanam terung bila tgk :p

MS said...

terung saya pun keluar sebiji sebiji. kontot2 pulak tu. nak masak apa pun tak terfikir. hehe

Post a Comment