headerphoto

gemuk kan?

dapat cukup khasiat + vitamin dan sebagainya...

nampak tak?
gemokkk kan ?...
habis pucuk tulasi saya diratahnya...

haih... semalam saya baru je jumpa satu lagi spesis lain... kaler coklat pulak dekat pokok pucuk manis / cekur manis saya... grrr... rasa macam nak bela ikan je lepas ni... sumber protien makanan ikan banyak ni... ;p

7 sahabat taman beri pendapat ...:

hernyhafiz ^_^ said...

wow! sihat dan berkhasiat ni!

ejaMaria said...

geram tau... dia lagi besar dari batang pokok... :(

依之汉 said...

Saya cadangkan puan tanam serai wangi sekitar halaman. Boleh buat halau serangga perosak.

ummuaidan said...

sy tak bolh tgk nie..mula rs kat tekak tuh semacam..

ejaMaria said...

I Wong : serai wangi ada... bersebelahan dgn kangkung... kemudian sebelah kangkung adalah tulasi... kangkung kena ratah belalang... tulasi kena ratah ulat hijau tu... :)

ejaMaria said...

ummuaidan : ha... yg kaler coklat lagi lawa... saya tak snap gambar sbb masa tu tak bawa kamera sekali... :)

baguznet said...

masing2 dapat makanan masing2 ye... sabar2 lah ye dgn dugaan bercucuk-tanam nie...

Post a Comment