headerphoto

masih ada rezeki saya

hasil kutipan yang dapat untuk minggu hujan ini...

kacang panjang ini mungkin hasil yang terakhir... 
dari baka kacang panjang renek...

tomato... boleh tahan juga banyaknya...

bunga kantan... memang tak pernah keputusan bunga...

8 sahabat taman beri pendapat ...:

hernyhafiz ^_^ said...

tomato tu sangat marvellous lah!

JaSSNaNi said...

bunga kantan tu boleh la wat laksa esok.. :) hihihi bookk.. !

intanfirdaus247 said...

suka makan tomato ..huhu

nadia rashid said...

salam eja...bunga kantan tu memang valueable kalau tanam sendiri..1 bunga rm1.50 kat kemaman ni...kt tmpt lain tak tahu lah..

ejaMaria said...

JaSSNaNi : kalau berjiran - petik je la... saya dah tak termakan... :)

ejaMaria said...

nadia rashid : kat sini, kalau pasar dapat lagi sekuntum 50 sen... tapi kalau masuk Giant jadi rm1... :)

TukangKebun said...

Syoknya hasilnya. Bestlah selalu ada bunga kantan.

cikbedahlaser said...

kantan klu dh start menjadi.. bunga tak putus2 kan... smpi tahap x tau nk buat ape...
kat kebun mak saya la... heheheh

Post a Comment