headerphoto

Bunga Melur


Saya amat menyukai bunga melur... di laman, saya letakkan pokok2 bunga melur ni  hadapan pagar dan apabila ianya berbunga... angin pula bertiup kedalam rumah... secara automatik haruman melur akan masuk ke ruang tamu rumah...dan.. mmm... aromaterapi segar secara percuma!

Di hujung sana tempat mu, Bunga Melur
Bukan di taman yang indah, Bunga Melur

Lirik lagu di atas amat dekat di hati saya, terngiang-ngiang bila aroma melur melingkari deria bau saya... dan saya masih tak faham kenapa bunga melur diletakkan dihujung laman : tak cantik kah ia?

* ini bunga melur telur, banyak kelopak*

2 sahabat taman beri pendapat ...:

My green space said...

ni melur susun kan...baunya xseharum melur asli. sy jugak peminat melur. abadikan nema melur pd restoran sy...RESTORAN MELUR....

ejaMaria said...

bau dia sedang-sedang shj... kalau kuat sangat saya pening... ;p

Post a Comment