headerphoto

wonder pet lagi

emmm... kalau dah katanya bermain dengan alam... harus la ada mahkluk Tuhan yang menumpang sama kan?... tapi kali ini... bukan binatang yang kita suke... emm... tak suka... ini makhluk perosak... bole habis sepohon pokok dikerjakan 'dia'...
tapi bila tengok lama-lama... cantiknya dia ni... tak sampai hati nak di bunuh... hihihi...
cantikkan?... ini saya snap lepas saya potong dahan tempat dia menumpang...

sebelum itu... sekali pandang... macam bunga pula... padahal ulat bulu je... ;p
(terfikir kalau la ada dslr - mesti cantik dpt close-up... ;p)

eh... ada lagi... bukan dia sorang... ini meneman atau tengah 'usha' nak ngap budak atas tadi? hihihi... masa saya snap gambar... elok je dia duduk diam... hingga kan saya pula yang terkejut bila perasan dia ada disebelah saya... eh...eh... kamu ni... macam nak jadi pet jinak pulak dah... ni la budak nye...
dia ni bukan makhluk perosak macam yang diatas ye... dia ni memang selalu je main-main dengan saya bila saya menyiram pokok - suka betul dia main air... kali ni elok je dia duduk diam masa saya dekat ambil gambar dia... ;p

4 sahabat taman beri pendapat ...:

cikbedahlaser said...

hahahaha cantik.. kaler kunin...
wah wah wah.. menternak sesumpah meh??? hehehe

ejaMaria said...

hehehe... idak la ternak... tapi dah dia menumpang tinggal kat taman kita... layan kan je la...

ejaMaria said...

hehehe... idak la ternak... tapi dah dia menumpang tinggal kat taman kita... layan kan je la...

LiErOSe~QiEmi said...

comelnye ulat bulu ni.. tak penah jumpa lagi warna kuning, biasa hijau je

Post a Comment