headerphoto

hasil dari laman belakang

Alhamdulillah...
rezeki dari Allah...
yg penting kita usahakan
ada 3 pokok di belakang rumah... merayap dan melilit pagar belakang rumah... selain lebat berbuah... pokok kacang botol saya juga jadi tempat kesukaan cicak sesumpah... selalu sangat dia mengejutkan saya sewaktu saya leka mengutip buah... ;p

bole tengok entry ini untuk cicak sesumpah yg menjadi 'pet' sekarang ini... ;p

2 sahabat taman beri pendapat ...:

akira said...

eja...saya nak benih kacang panjang ni jika tidak keberatan.....saya ade beli benihnyer tp tidak bertunas pula....ntah kenapa...lme dh saya semai.......2 bulan ade rasenyer....ni email saya: Akiraakish@yahoo.com

ejaMaria said...

akira : ini kacang botor... bukan kacang panjang... kalau nak buat masa ni saya takde simpan benih... biasanya saya tunggu buah yg ada pada pokok dan keringkan untuk simpanan... skrg ni pokok batch baru, baru hendak berbunga... kalau nak benih nanti saya simpankan untuk awak - benih yang baru nanti la...

Post a Comment