headerphoto

buah ape ni?

sape tau?... 

emm... saya pun tertanya-tanya...
dimana silap nya... apa perosak nya?... kat mana kekurangannya

ini mmg pokok dan buah timun... kalau ikut warna kuning tu makna nya timun tu dah tua... tapi kalau ikut rupa bentuk dia - sah la cacat... pendek kembung di bawah... kecut di atas... dah macam labu sayung pulak... 

puas sudah saya google penyakit2 pada tanaman timun... tapi takde sape pula tulis pasal masalah mcm ni... klu ada pun masalah tanaman timun secara general... 

mmm... sabar la... ini buah pertama... mungkin lepas ini buah dia lebih elok kot...

2 sahabat taman beri pendapat ...:

Hanie said...

ketawa pula saya tengok timun yang cacat ni XDD kelakar betul! tapi unik sangat. mati2 saya ingat labu masa mula-mula nampak tadi :)

hernyhafiz ^_^ said...

hehehe..dah lama pos hari ni baru nak ketawa.. hahaha

Post a Comment